יום שלישי, 4 באפריל 2017

המתמטיקה של השיווק - האם שווה לכם להתחיל לשווק היום בדרך חכמה יותר?

בפוסט הקודם דיברנו על איך באמת אפשר לכמת את השיווק ולמדוד אותו באמצעות פרסום ממומן אם עדיין לא קראת את הכתבה לחץ  כאן על פרסום בפייסבוק למרכזי תרבות וחינוך. 
הפעם נדבר על המתמטיקה של השיווק למרכזי חינוך, תרבות ופנאי.
איך למדוד את מאמצי השיווק שלנו ואת רווחיות הפרסום.
אם עדיין אתם לא משווקים ומפרסמים את מרכז התרבות שלכם אתם מפסידים המון חשיפה, פחות אנשים יגיעו לפעילויות, פחות הכנסות למרכז שלכם וזה ישפיע על היכולת שלכם לקיים ולתכנן פעילויות לאורך השנה.  
ניקח לדוגמא ספרייה ציבורית שכרגע לא מגיעים אליה מספיק ילדים לפעילות שעת סיפור או הצגת ילדים
נניח שמגיעים כרגע רק 20 ילדים.
 20 ילדים * 20 ש"ח לכרטיס = 400 ש"ח בשבוע ובחודש 1,600 ש"ח.

 ואם לאחר פעילות השיווק שלנו יגיעו 50 ילדים 
50 ילדים * 20 ש"ח לכרטיס = 1000 ש"ח בשבוע
 ובחודש הספרייה תקבל הכנסה של 4,000 ש"ח.

ז"א תוספת של 600 ש"ח בשבוע ובחודש תוספת של 2,400 ש"ח.
בשורה התחתונה במקום 1,600 ש"ח הספרייה תכניס 4,000 ש"ח וכל זאת 
רק מפעילות שעת סיפור והצגות ילדים.

אם תשפרו את מאמצי השיווק שלכם לשאר הפעילויות תוכלו להגדיל את הכנסות הארגון, לקיים יותר אירועי תרבות, לגוון את הפעילויות ולמשוך קהלי יעד שכרגע לא שמעו עליכם או לא שיווקתם להם פעילות שמתאימה לצורכיהם.

מעניין אתכם להתחיל לשווק ולהשיג תוצאות טובות יותר לארגונכם? 
לקבלת שיחת ייעוץ על "איך שיווק יצירתי ואפקטיבי יזניק את ארגונכם קדימה"
התקשרו
054-4766355
 ליאור טל 
שיווק וקידום מרכזי חינוך, תרבות ופנאי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה