יום שלישי, 21 במרץ 2017

קמפיין פרסום ממומן בפייסבוק- 3 סיבות מדוע אתם חייבים את זה?

זוכרים את הימים הראשונים של פייסבוק? כל פרסום שלנו היה מגיע לכל החברים שלנו.
ככל שפייסבוק התפתחה היא בנתה מערכת פרסום חכמה ובמקביל הורידה את החשיפה של הפרסומים האורגניים שלנו. בשפה פשוטה פחות חברים ראו את מה שאנחנו העלינו לדף הפייסבוק שלנו כיוון שפייסבוק רוצה שאנחנו נשקיע כסף במערכת הפרסום שלה.

אז מדוע כדאי לנו לפרסם בפייסבוק?

1. הפרסום עדיין יחסית זול לעומת אפיקי פרסום אחרים (עמוד במקומון , פליירים, פרסום בגוגל ועוד).

2. הפרסום מאפשר לנו לפלח ולמקד את קהל היעד ולהציג את הפרסום רק לאנשים שמעוניינים בתוכן שלנו.

3. פרסום מקומי אפקטיבי - ניתן למקד את קמפיין הפרסום רק לנשים או לגברים הנמצאים ברדיוס הקרוב לארגונכם וכך להגיע לאנשים רלוונטיים, לבנות קמפיינים שיעלו את המודעות לפעילויות שאתם מקיימים ולהגביר את מס' הנרשמים לסדנה, קורס, הצגה או כל פעילות שאתם מקיימים.

ב- 5 שנים האחרונות התמחיתי בקידום ושיווק מרכזי חינוך, תרבות ופנאי. בניתי מאות קמפיינים פרסומיים בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות כמו: יוטיוב, אינסטגרם, גוגל ועוד.

אני רוצה לשתף אתכם במס' תוצאות מקמפיינים שניהלתי בעבר:

  להגדלה לחצו על התמונות





















לסיכום: קמפיינים ממומנים בפייסבוק יביאו לכם תוצאות מיידיות ובשילוב מדיות נוספות ובמיוחד שימוש בסרטוני וידאו קצרים תוכלו להשיג יותר נרשמים, יותר מתעניינים יגיעו לפעילויות, תקבלו חשיפה גדולה יותר, תוכלו לגלות אילו תכנים מעניינים את קהל היעד שלכם ולמשוך קהלים נוספים שעד היום לא הצלחתם להגיע אליהם.

רוצים להתחיל לשווק את ארגונכם בדרך יצירתית יותר? הצטרפו לאחת מתוכניות הליווי שלנו ותתחילו לראות תוצאות...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה